piątek, 8 października 2010

I znów

Już w tym lub w następnym tygodniu wkońcu zacznę robić coś co lubię ;)
Mianowice czeka mnie robienie make-up 3 modelką do teledysku znajomego. Teledysk będzie kręcony w klubie Pomarańcza w Katowicach.. Nie mogę się doczekać efektów końcowych ;) Ciężka i dokładna robota.

Narazie przepisałam zeszyt z angielskiego, nie było tego dużo. Ale i tak gdzie tam jeszcze reszta zeszytów.
Jutro przyjedzie do mnie Adaś i kolejny raz nie będziemy sie nudzić hehe ;] Mam nadzieje, że będzie taka pogoda jak dziś. Ten tydzień będzie ciężki jeśli chodzi o szkołe... Więc zaś będe musiała czekaćdo czwartku aż znów zobaczę się z mym aniołem ^^ ;) Czytam dalej Kinga i zaczyna się robić coooraz ciekawiej.
Narazie mam dobry humor, póki co... chociaż rano nie powiem już mnie zdążyli wkurzyć domownicy. I jak tu być dla kogoś miłym? No nie da się poprostu.

 Tyle szczegółów... pare głupich słów... masz tak że ciężko Ci zasnąć? to ból.. to strach przed tym co przyniesie jutro...
Ja sie nie boje... ja wierze że wszytko to co mam najpiękniejsze w życiu siedzi w moim sercu... jest częścią mnie...

Dzisiaj w sumie dzień minął mi monotonnie. Dom-komputer-książka-film-komputer.

Normalnie ostatnio mnie wzięło na posiadanie iphona. Po prostu muszę go mieć i tyle ! ;)
Tak poza tym to ilu ludzi na Świecie ma czyste konto u tego na górze? Chyba nikt. Więc po co te wszystkie zakazy, nakazy - człowiek wolny, człowiek robi co chce. Po co to mówię? Bo i tak łamiemy zasady... Skradając komuś serce.. o!
Czekam właśnie na rodziców aż wrócą ze sklepu bo głodna jestem a samej nie chce mi sie robić. Wspominałam już że jestem małym leniuszkiem? hehhe.
I znów pozostaje hasło co tu zrobić by być pochwalonym a sie nie narobić? oto jest pytanie :D
Dosłownie chce jutro! ale nie chce niedzieli... bo to już nauka i stres przed zbliżającym sie tygodniem.
Oglądałam w necie filmiki z mam talent i mam talent to chyba tylko tytuł i nic więcej. Powinni to przemienić na Idol... Aż żal.
Teraz posiedzę jeszcze na kompie, popisze na gadu, podrapie sie po tyłku..haha
A kiedy przyjdzie moja mama i odda mi telefon to zadzwonim do Adasia i pokonwersujemy jakieś 2 h przed lulu,po rozmowie myć i potem słodko spać.

LOVE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Love it !