wtorek, 4 stycznia 2011

No to po "wejściu"

Kochani,
Wiem nabazgrałam że powracam ale niestety z kompem to już nie wypali. I muszę czekać do ferii z zakupieniem nowego. Obiecuje że jak tylko dorwe sie do neta to zaczne dalszą część rozbrajania męskiego zachowania ;)

PS. Końcówka semestru mnie dobija. I czemu ja obiecuje sobie coś czego i tak nie potrafie dotrzymać?! Miałam łazić do szkoły a wyszło zaś co wyszło i dupa zaś zasrane zaległości i zaliczanie wszytkiego na ostatnią chwile.

Mam już dość tego tygodnia.. ;/ Mam nadzieje że chociaż u was lepiej ;)

Jeszcze tylko 27 dni i ROCZEK ! ;) Kocham Cię ! ;*

1 komentarz:

  1. Podoba mi się twój blog, bardzo ciekawie piszesz . ^^ Życzę szczęścia i zapału do dalszego prowadzenia bloga, pozdrawiam .
    Kam . ^-^

    OdpowiedzUsuń

Love it !