poniedziałek, 1 listopada 2010

A więc...

Szok !
ponad 1000 wyświetleń bloga :))
troche mnie nie było a i tak na niego wchodzicie ;) Jak miło.

Narazie też mnie za często nie będzie. Niestety modem mi sie zepsół od neta. Pozatym i tak nie mam nastroju żeby teraz siedzieć na kompie. Dziadka mam chorego... bardzo chorego.. ahh. Jak to wszystko tak nagle sie pieprzy. Mama jeździ do szpitala ja siedze z sis i tak w kółko. Niestety sis chora więc do przedszkola nie łazi więc jak zwykle opuszczam szkołe. Naszczęście akurat nie ma żadnych spr ani nic ;)

Tak pozatym jest cuudownie ;) Dzisiaj stuka 9 miechów :D Aż 9 - serio ;))
Twierdze że piękniej być nie może oczywiście jeśli chodzi o tą jedną strone serca..

By żyć by śnić by świat stawał sie idealny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Love it !